Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av sus - 17 augusti 2010 19:06

Det sägs, har jag läst att vaccinet mot svininfluensan kanske kan ge sömnsjukan. Sicken himlans tur då att jag aldrig tog det, jag är så ini bängen trött iaf, konstant ihärdigt läskigt trött, haha...Så sömnsjuka på de, hade ju blivit snyggt det .  ///  HAr haft mitt barnbarn här idag    så nu har jag presix *skrattar* sanerat mitt kök från  lunchen, torkat av dörrar som va fulla med små kladdiga hand avtryck . Flängt runt och försökt hitta allehanda grejjor, som fått "fötter" å flyttats runt här *ler*  -Underbara lilla härliga kille.   

GlitterLive.com " src="http://i234.photobucket.com/albums/ee252/augp/love/002.gif" border="0" alt="" /> 

Av sus - 17 augusti 2010 08:21

Go morron till er, Till denna tisdag, Till en ny dag med nya möjligheter:)  Denna morgon är det inte lätt å förnimma sommaren inte..grått,trist,små kallt,det riktigt doftar höst !!    Min dammsugare väntar ivrigt på att få köras ett varv..Men den får vänta lite till *ler* ....Damm änglarna lär ju snällt ligga kvar kring golven, så de e ingen panik med de, men det behöver göras, men dagen e lång, så det hinns med. .  //    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards