Botten napp å toppen napp

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av sus - 7 augusti 2010 12:09

Känner du mig?

Jag är den störste brottslingen i historien.
Jag har dödat flera människor, än som fallit i alla krig i hela världen.
Jag har gjort människor till vrak.
Jag har förvandlat förhoppningsfull ungdom till hopplösa samhällsparasiter.
Jag har förstört de svaga och krossat de starka.
Jag har fört oräkneliga miljoner in på dåliga vägar.
Jag har gjort visa män till dårar.
Jag har lagt ut snaror för den oskyldige.
Den förtvivlade, fattiga hustrun känner mig.
De hungriga barnen känner mig.
De föräldrar vars hår grånat i sorg över barnen känner mig.
Jag har ruinerat miljoner och ska försöka ruinera många miljoner till.

Mitt namn är Kung Alkohol!

Av sus - 7 augusti 2010 10:58

Goder morgon säger jag till alla och önskar denna nya dag med nya möjligheter -Välkommen    //  Ikväll spelar winnerbäck i stockholm,men tyvärr missar jag det i år .....Men det blir fler gånger. Winnerbäck gör fantastiska låtar, tycker han är en stor poet, han påmminner något om en ung Lundell. Winnerbäck släppte sitt senaste album i september...plattan -Tänk om jag ångrar mig och ångrar mig igen.....Tycker plattan är kanon,som jag tycker om dte mesta han gör . -Lyssna å njuat !!!!!!&hl=sv_SE&fs=1&">

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards